Nemojovské zajímavosti

18.03.2015 02:58

Zdravím, 

jsem ráda, že mi vyzbylo trochu času a tak můžu obohatit zajímavostmi z našeho okolí další "odkaz" Nemojovské zajímavosti.

Do tohoto odkazu budu  psát pravidelně zajímavosti z našeho okolí.

Neb Nemojov, Starobucké Debrné  a lesy kolem ukrývají nejedno tajemství, 

dovolte mi abych začala u nás na Starobucku. 

Do budoucna bych chtěla na tyto stránky ukládat i souřadnice zajímavých míst a na místo samé uložit "kešku".

Prvním zajímavým místem je "JELEŇÁK".

Pokud Vás tato dnes už přírodou skrytá, uměle vybudovaná zásobárna pitné vody pro Starobucké Debrné zajímá. 

Můžete již nyní nakouknout do odkazu  Nemojovské zajímavosti.

Za Spolek Debrník Alča Blažíková.

 

PS: Pokud znáte okolí dobře a víte víc než já, budu ráda, když mne kontaktujete na mail. adrese: alca.blazikova@seznam.cz.

Na základě Vašich vědomostí článek později doplním.

—————

Zpět